وبلاگ شخصی مسعود خان دایی

تفریحی
مناسبت ها
ابزارها

سر آغاز کار

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۳۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


ای همه هستی ز تو پیدا شده             خاک ضعیف از تو توانا شده

            زیر نشین علمت، کاینات                 ما به تو قائم، چو تو قائم به ذات

                 هستی تو صورت پیوند نی!              تو به کس و کس به تو مانند نی!

                          آنچه تغیُّر نپذیرد تویی!                  وآن که نمرده است و نمیرد تویی!    ....


با سلام خدمت دوستان من مسعود خان دایی دانشجوی رشته اقتصاد دانشگاه یزد هستم. هدف من از تشکیل این وبلاگ نوشتن مطالب علمی و تجربیات و تحقیقات خودم در زمینه اقتصاد و .... می باشد. از این که می تونم خدمت به دیگران کنم خوشحالم.

التماس دعا یا علی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۳
مسعود خان دایی دستجردی

نظرات  (۱)

۲۲ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۱۲ عمار خان دایی دستجردی
وبلاگ خوبی داشتید. عکس های شهید سعید خان دایی رو مشاهده کردم . تشکر از شما
عمار خان دایی دستجردی
کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی 
وکیل دادگستری

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی