وبلاگ شخصی مسعود خان دایی

تفریحی
مناسبت ها
ابزارها

موزیک ویدئوی silent words به گارگردانی و ساخته سامی یوسف در حمایت از زنان و کودکان بی گناه سوریه و به مناسبت عید فطر برای دانلود قرار داده شده است. هزینه این موزیک ویدئو به صورت اختیاری و انسان دوستانه می باشد. عزیزانی که تمایل به کمک دارند می توانند به آدرس های ذیل مراجعه کنند.

کیفیت 1080p به لینک اضافه شد.

جهت دانلود بروی عکس بالا کلیک کنید.

دانلود با کیفیت 720p با حجم 43مگ

مشاهده آنلاین موزیک ویدئو ...


متن موزیک ویدئو در ادامه مطلب ...

مشاهده مصاحبه سامی یوسف در مورد این موزیک ویدئو



متن موزیک:

Beyond the lines of no man's land
Time stands still
My voice is weak, but far away, I softly speak
In silent words, on folded knees

With silent words we call the night
To bring you sleep & dry your eyes
To bring you dreams & free your minds
When every hope has gone, we hold on
With silent words we'll ask the dawn
To chase your fears when nights are long
A million voices in to one
When every hope has gone
We echo all night through
With silent words we are with you

With every tear you cry, we'll comfort you
Standing by your side, as one with you
You can find us, deep in the silence
carried in the soft winds passing through
We'll be your shadow, today and tomorrow
There to follow everything you do

الهی ادخل السرور
Lord bring hapiness
Illahi adkhil asurroor

یاربِ اسعد القلوب
And cheer the hearts
Wa as3id al-quloob

الهی خفف الآلام
Lord, alleviate the pain
Illahi khafif al-alaam

من لسوریة سواک؟
Who can save Syria other than You?
Man li-sooriyya siwaak?

من یحیی بسمةَ الحزین؟
Who can restore the smile of the dipressed?
Mann yu7yyi basmatal-7azeen?

من یُنسی أنّةَ المسکین؟
Who can soothe (alleviate) the soreness of the poor?
Mann yunsi annatal-miskeen?

من یمسح دمعَ الیتیم؟
Who can wipe the tear of an orphan?
Mann yamsa7 dam3al-yateem?

أبکی بصمتٍ وأنین
Silently, I cry and moan
Abki bi-ssamtin wa aneen

عن شیخ، شاب ویتیم
An old man, a young man and an orphan
3an shaiyykhin, shaaban wa yateem

عنکِ یا...آه سوریا
About you ... Ah Syria
3anki ya…ah sooriyya






موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۷
مسعود خان دایی دستجردی

نظرات  (۴)

سلام دستتان درد نکند که این موزیک ویدیو را با این کیفیت خوب(hd 720) قرار دادید فقط اگر می شود لطف کنید کیفیت 1080p آن را نیز قرار دهید.
با تشکر
پاسخ:
با سلام آقا مرتضی این ویدئو کلیپ از یوتیوب دانلود شده و در مدیا فایر آپلود شده. تلاش من این بود که آخرین کیفیت رو قرار دهم.
سلام خیلی ممنون که کیفیت بالاتر این موزیک ویدیو را قرار دادید فقط می خواستم بگویم که سرعت اینترنت من به قدری نیست که بتوانم فیلم ها را از یوتیوب دانلود کنم اگر حاضر هستید که موزیک ویدیو های دیگر سامی یوسف را قرار دهید من می توانم در دادن نام دیگر کلیپ های سامی یوسف یاریتان کنم.
در ضمن این را هم بگویم شما با قرار دادن آن موزیک ویدیو ها در وبلاگتان می توانید آمار بازدیدکنندگانتان را افزایش دهید.


پاسخ:
سلام من هم ویدئو کلیپ ها را به صورت دانلود و آپلود در مدیا فایر قرار نمی دهم بلکه از طریق یک لیچر با لیچ کردن آدرس فیلم، از طریق آپلود از روی سایت مدیا فایر اقدام به آپلود به داخل فضای خود می نماییم. خود من یکی از مشتریان کلیپ های سامی یوسف هستم ولی بیشتر از کلیپ های اصلی و شرکتی خوشم میاد. حال اگر من رو همراهی کنید ممنون می شم. با تشکر.
سلام چه شد نتوانستید آپلود بکنبد؟
سلام چه شد نتوانستید کلیپ ها را دانلود کنید؟
پاسخ:
سلام کلیپ های مورد نظر را می خواستم قرار دهم ولی متاسفانه سایتی که لیچ می کردم موقتا بسته شده پس از بازگشایی آن قرار خواهم داد. با تشکر

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی